Bing Ads

Wij helpen jou met online adverteren

In Nederland een stuk minder in gebruik dan Google maar daarom niet minder interessant. Ondanks de lagere bezoekersaantallen is het altijd de moeite waard om campagnes ook voor Bing op te starten.

Waarom Bing adverteren SEA

Waarom Bing Ads?

Het marktaandeel van Bing is in Nederland al jaren redelijk stabiel. Ongeveer 8% van alle zoekopdrachten verloopt via de zoekmachine Bing. Google heeft bij de meeste gebruikers de voorkeur maar Bing doet in kwaliteit zeker niet onder voor Google.

Vanwege het lagere bereik kiezen minder adverteerders voor Bing. Hierdoor zijn de kosten per klik vaak een stuk goedkoper dan bij dezelfde zoekwoorden in Google. Adverteren op algemenere zoekopdrachten is hierdoor een goede aanvulling binnen de campagnes via Bing.

Bing adverteren aanpak

Aanpak Bing adverteren

Adverteren via Bing past in de meeste online marketing strategieën. Indien er al campagnes zijn opgesteld via Google Ads kan er gebruik worden gemaakt van de structuur die daar is opgebouwd.

Bij uitgebreide campagnes en grotere budgetten is een goede aanpak en een zorgvuldige voorbereiding essentieel. In gezamenlijk overleg bepalen we de doelstellingen en uitgangspunten binnen het account.

Bing Ads expertise bij Consigo:

  • Campagnestrategie
  • Bepalen van doelstellingen
  • Inrichting en/of herstructurering van een account
  • Campagne optimalisaties
  • Rapportages en evaluaties
  • Uitvoeren van een scan

SEA specialisten Bing Ads

SEA specialisten voor Bing Ads

Wij zijn officieel Bing Partner met gecertificeerde Bing specialisten.

Onze campagne specialisten hebben jarenlange ervaring in het gebruik van adverteren via het Bing platform. Wil je meer weten over adverteren via Bing?

Neem contact met ons op.

Onze klanten

WOZ

Dubline

consigofotoshoot

 Copywriting

Onze specialisten helpen je bij het schrijven van content voor je website. We optimaliseren landingspagina’s die gericht zijn op het genereren van conversies. Hoe? Door onze aanpak op basis van neuromarketing en de Storybrand methode.