Betere werving

Wij helpen jou om collega’s te vinden

Veel bedrijven hebben grote moeite om nieuwe collega’s te vinden. Werving vindt vaak nog op een traditionele manier plaats.

Online kun je uitstekend werken aan je werving. Of je nu 1, meerdere of heel veel vacatures hebt, het online kanaal leent zich voor goed voor het vinden van nieuwe medewerkers.

betere werving werken bij

Website “werken bij”

Een zeer belangrijk onderdeel in het oriëntatieproces van sollicitanten is je website. Specifiek het “werken bij” gedeelte.

Veelal kan dit onderdeel wel een “upgrade” gebruiken. Als je zorgt dat je hier goed over nadenkt en je bedrijf zo attractief mogelijk presenteert vergroot je de kans op het aantal sollicitaties.

betere werving online adverteren

Online adverteren

Via verschillende online platformen kun je heel goed je potentiële doelgroep bereiken.

Bij een wervingscampagne draait het om: het juiste bereik, de goede boodschap, en aantal kwalitatieve sollicitaties..

Wil je als ondernemer een effectieve online wervingscampagne om bij nieuwe werknemers beeld te komen?

betere werving social media

Social media inzet

In een goede wervingscampagne mag social media natuurlijk niet ontbreken. Je kunt dit doen door de inzet van verschillende kanalen.

Naast organische berichten werkt het versterkend om ook betaalde advertenties te gebruiken.

Wil je weten hoe je social media optimaal inzet voor werving? Neem dan contact met ons op.

betere werving grip digitale

Grip op digitale groei

Wij helpen veel ondernemers met online marketing. Vanuit ons eigen unieke model werken wij aan groei voor jouw bedrijf. We vertrekken vanuit strategie en een goede online basis.

Wij werken pragmatisch, actiegedreven en houden van open en eerlijke samenwerkingen.

Graag delen wij onze expertise en zetten ons proactief in voor het bereiken van jouw doelen. Wat wil jij bereiken?

Onze klanten

Xcellent

WOZ

Dubline

consigofotoshoot

 Copywriting

Onze specialisten helpen je bij het schrijven van content voor je website. We optimaliseren landingspagina’s die gericht zijn op het genereren van conversies. Hoe? Door onze aanpak op basis van neuromarketing en de Storybrand methode.