Diensten

Online adverteren

Online adverteren om gericht je doelgroep te bereiken

Ruth in overlegruimte
Gericht je doelgroep bereiken
Vergroot je online zichtbaarheid
Vergroot je omzet
Jurgen Timo en Guido overleggen

Meer resultaat uit online advertenties

Investeer jij in advertenties maar zijn de kosten per conversie nog te hoog? Weet je niet precies wat je moet optimaliseren om een geslaagde campagne te draaien? Of ben je überhaupt nog niet zichtbaar (genoeg)?

Online adverteren helpt je om je doelgroep te bereiken. Met de juiste boodschap, op het beste moment, bereik jij via verschillende kanalen jouw potentiële klanten.

Guido en Christa werken

Online adverteren op diverse kanalen

Met online adverteren hoef je niet alleen te verschijnen in Google, maar ben je zichtbaar op meerdere kanalen. Social media, YouTube of Display? Plaats je advertentie op het kanaal waar jouw doelgroep actief is. Op die manier is jouw bedrijf er precies waar en wanneer je potentiële klant actie wil ondernemen.

Hoe werkt online adverteren?

01.

Analyse

Hoe ziet je huidige advertentiestrategie eruit? Wie is je doelgroep en hoe is de markt? We identificeren successen, pijnpunten en kansen om een startpunt te bepalen.

02.

Strategie & aanpak

Op basis van de analyse ontwikkelen we een unieke strategie en aanpak. Ons doel is dat we campagnes ontwikkelen die maximale resultaten opleveren, tegen een zo laag mogelijk budget.

03.

Inrichting & beheer

Van strategie naar uitvoering. Samen met jou richten we de advertentieplatformen in. We beheren de campagnes actief en zoeken proactief naar kansen, zodat je advertenties blijven aansluiten bij jouw doelen en doelgroep.

04.

Bijsturen & optimalisatie

Met behulp van data en/of dashboards monitoren we de prestaties van je campagnes. Wij zoeken constant naar verbeterpunten en verbeteren de campagnes continu, om zo het maximale uit jouw budget te halen. Ook geven we je regelmatig updates hoe de campagnes ervoor staan.

Samenwerkingen waarop we trots zijn

Groeiplan

Aan de slag met online adverteren

Wil je advies om meer rendement uit jouw online advertenties te halen? Wij staan voor je klaar om jou te helpen, van strategie tot uitvoering. Samen zorgen we ervoor dat jouw advertenties opvallen tussen je concurrenten en dat je jouw doelen bereikt.

Veelgestelde vragen over online adverteren

Wat is retargeting?

Retargeting is een strategie waarbij advertenties worden getoond aan gebruikers die eerder je website hebben bezocht, om hen terug te trekken en een conversie te stimuleren.

Wat zijn KPI’s in online adverteren?

KPI’s (Key Performance Indicators) omvatten metrics zoals klikfrequentie (CTR), conversieratio, kosten per klik (CPC), kosten per acquisitie (CPA), en Return on Ad Spend (ROAS).

Hoe bepaal ik mijn advertentiebudget?

Bepaal je budget op basis van je marketingdoelen, doelmarkt, concurrentie en de gemiddelde kosten per klik of vertoning in jouw industrie.

Wat zijn de voordelen van online adverteren?

Voordelen zijn onder andere gerichte targeting, meetbare resultaten, kosteneffectiviteit, flexibiliteit, en de mogelijkheid om een groot bereik te hebben.

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

SEO (Search Engine Optimization) richt zich op het verbeteren van organische zoekresultaten, terwijl SEA (Search Engine Advertising) betaald is en direct zichtbaar is boven of naast de organische zoekresultaten.

Wat is het verschil tussen Google Ads en Bing Ads?

Het grootste verschil zit in het marktaandeel en de kosten per klik. Bing heeft minder concurrentie, wat kan leiden tot lagere kosten.

Vrijblijvend een adviesgesprek?

Benieuwd wat jouw groeimogelijkheden zijn? We denken graag met je mee!

online-marketeer-michiel

Michiel

Teamlead Online advertising