De top 5 best gelezen blogs van 2019

Best gelezen blogs in 2019

Vanuit Consigo Online Marketing delen wij graag onze kennis en ervaring.

We hebben dit jaar opnieuw vele blogs over online marketing geschreven. Van conversie tips en adviezen over sales binnen Linkedin tot Google posts en lead analyses.

Maar welke blogs zijn door jullie nou het best gelezen in 2019? We hebben deze 5 blogs voor je op een rijtje gezet zodat je ze nog kunt nalezen.

Hier komen ze in willekeurige volgorde:

1. Zo zorg je voor uitverkochte events

Je bent eruit: je gaat een evenement organiseren. Je hebt een locatie gevonden, de datum bepaald en de inhoud ongeveer al in je hoofd. De sprekers al in gedachte en je weet hoeveel mensen je wilt uitnodigen.

Nu is het tijd om ervoor te zorgen dat je jouw doelgroep ook daadwerkelijk gaat bereiken en dat de aanmeldingen binnenstromen. Maar hoe pak je dit aan?

2. Meer leads uit LinkedIn halen?

LinkedIn kennen we allemaal. Je kunt er ontzettend veel mee. Het is dagelijks een bron van inspiratie en een veelgebruikt platform voor het verzamelen van contacten, nieuws en kennis.

Naast het persoonlijk verzamelen van je contacten kan LinkedIn ook uitstekend werken voor sales doeleinden. In dit blog gaan wij verder in op LinkedIn als sales tool. Om effectief te werken met het platform vanuit je sales team kun je het beste starten met een LinkedIn sales training.

3. 5 tips voor conversie optimalisatie

Er zijn wel honderden conversie adviezen die we kunnen opschrijven. Je kunt je gemakkelijk verliezen in alle tips die er online te vinden zijn.

Het echte conversie optimaliseren vereist aardig wat data, kennis en tijd. Bovendien moet je vervolgens ook nog de juiste lessen doorvertalen op je website.

4. Online marketing strategie > Hoe pak je dit aan?

Het uitdenken van een goede strategie voor je bedrijf is cruciaal voor het bereiken van je doelstellingen.

Je kunt zonder uitgestippelde strategische koers ook prima succesvol zijn als ondernemer of marketeer. Echter, het hebben van een doordachte, duidelijke en onderscheidende marketing strategie fungeert als leidende koers voor de keuzes die je op tactisch en operationeel vlak gaat maken.

Het bedenken, uitwerken en opschrijven van een strategie wordt vaak gezien als lastige klus en veelvuldig uitgesteld. Herkenbaar? Dat is zonde en niet nodig.

5. In 7 stappen naar een goede contentstrategie

Het uitdenken van een goede strategie voor je bedrijf is cruciaal voor het bereiken van je doelstellingen.

Je kunt zonder uitgestippelde strategische koers ook prima succesvol zijn als ondernemer of marketeer. Echter, het hebben van een doordachte, duidelijke en onderscheidende marketing strategie fungeert als leidende koers voor de keuzes die je op tactisch en operationeel vlak gaat maken.

Het bedenken, uitwerken en opschrijven van een strategie wordt vaak gezien als lastige klus en veelvuldig uitgesteld. Herkenbaar? Dat is zonde en niet nodig.

Hulp nodig met online marketing?

Wil jij aan de slag met online marketing en wil je stappen zetten om je online positie te optimaliseren? Wij hebben veel ervaring met het uitdenken, inrichten en optimaliseren van online marketing strategieën. Laat ons weten welke uitdaging jij hebt!

Blijf op de hoogte

 

Neem contact op

Heb je vragen over deze blogs? Of wil je aan de slag met online marketing? Neem dan gerust contact op met Jurgen via: jurgen@consigo.nl of 085-888-2822. Wij helpen je graag.

Nieuwste online marketing blogs

Gerelateerde blogs