Online marketing case

Castilo meubelmakers.

Hoe kunnen we voor Castilo meubelmakers meer websiteverkeer, kwalitatieve leads en hogere conversies genereren met een effectieve marketingstrategie?

Verdubbeld organisch verkeer
Conversieverbetering van 177%
Effectieve B2B marketingstrategie
castilo case

Wie zijn Castilo meubelmakers?

Castilo ontwikkelt houten speelobjecten en meubilair voor kinderopvangcentra. Het merk staat bekend om de speelse en uitdagende ontwerpen die kinderen stimuleren en aanspreken. Ze opereren in de B2B-markt gericht op de verkoop via hun webshop.

Welke fases heeft Castilo doorlopen?

01.

SEO-optimalisatie

Onze eerste stap was een grondige analyse van de website. We breidden de content aanzienlijk uit, met specifieke landingspagina’s voor meer dan 30 zoekwoorden. Hierdoor zagen we een sterke stijging in organisch verkeer, dat verdubbelde ten opzichte van het voorgaande jaar.

02.

Website & conversieoptimalisatie

Naast SEO richtten we ons op het verbeteren van de gebruikerservaring op de website. De focus lag hierbij op conversie-optimalisatie om bezoekers sneller tot actie over te laten gaan.

03.

Contentmarketing & e-mail marketing

Door gerichte content te creëren en e-mailcampagnes op te zetten, wisten we bestaande klanten te activeren en nieuwe leads aan te trekken.

04.

Google Ads campagnes

Voor de Google Ads campagnes hebben we meerdere verbeteringen doorgevoerd. De resultaten spraken voor zich:
140% stijging in vertoningen
38% meer klikken
177% toename in conversies
28% lagere kosten per conversie

Resultaat

Tijdens de samenwerking met Castilo hebben we de volgende resultaten behaald:

  • Verdubbeling van het organische webverkeer
  • Een conversieverbetering van 177 %
  • Het uitwerken van een effectieve B2B marketingstrategie

Vrijblijvend adviesgesprek?

Benieuwd wat jouw groeimogelijkheden zijn? We denken graag met je mee!

William

Operationeel manager