Online marketing case
Hoe kunnen we voor Castilo meubelmakers meer websiteverkeer, kwalitatieve leads en hogere conversies genereren met een effectieve marketingstrategie?
Castilo ontwikkelt houten speelobjecten en meubilair voor kinderopvangcentra. Het merk staat bekend om de speelse en uitdagende ontwerpen die kinderen stimuleren en aanspreken. Ze opereren in de B2B-markt gericht op de verkoop via hun webshop.
Onze eerste stap was een grondige analyse van de website. We breidden de content aanzienlijk uit, met specifieke landingspagina’s voor meer dan 30 zoekwoorden. Hierdoor zagen we een sterke stijging in organisch verkeer, dat verdubbelde ten opzichte van het voorgaande jaar.
Naast SEO richtten we ons op het verbeteren van de gebruikerservaring op de website. De focus lag hierbij op conversie-optimalisatie om bezoekers sneller tot actie over te laten gaan.
Door gerichte content te creëren en e-mailcampagnes op te zetten, wisten we bestaande klanten te activeren en nieuwe leads aan te trekken.
Voor de Google Ads campagnes hebben we meerdere verbeteringen doorgevoerd. De resultaten spraken voor zich: 140% stijging in vertoningen 38% meer klikken 177% toename in conversies 28% lagere kosten per conversie
Tijdens de samenwerking met Castilo hebben we de volgende resultaten behaald:
Adverteren
SEO
Klantvraag
Content marketing
Benieuwd wat jouw groeimogelijkheden zijn? We denken graag met je mee!
Operationeel manager